2.4.13

001.

W opowiadaniu używany jest wulgarny język. Czytasz na własną odpowiedzialność.


- Proszę! Daj mi żyć! - mówiła z płaczem. - Proszę!
- Zamknij się - krzyknęłam. Stałam tam z założonym kapturem na głowie, trzymając w ręku broń i zastanawiając się komu musiała podpaść ta dziewczyna, do tego stopnia, że chciał jej śmierci. Jej oczy były całe czerwone od płaczu, a ręce, które trzymała w górze trzęsły się.
To w co gram jest częścią mojego życia. O co chodzi w tej grze? W tym wszystkim chodzi tylko i wyłącznie o zabijanie. Mamy zlecenia, więc je wykonujemy. Gdy wykonamy to co mieliśmy zrobić, dostajemy pieniądze. Nigdy nie mówiono mi, dlaczego mam zabić daną osobę. Mówili zabij i koniec. Kiedy pytam, oni mówią, żebym nie zaprzątała sobie tym głowy. Niejeden powiedziałby, żebym zostawiła to gówno i zaczęła normalnie żyć. Żyję normalnie, ale wiodę trochę bardziej niebezpieczne życie niż pozostali, nic więcej.
- Już czas, skarbie - zacisnęłam usta, celując w jej klatkę piersiową.
 Mój żołądek zaczął boleć, a ja zaczęłam intensywniej się pocić. Holly, to nie jest coś, czego jeszcze nie robiłaś - odezwał się głos w mojej głowie. Prosiła, żebym jej nie zabijała. Nie rób tego, nie proś. Nie jest mi łatwiej, utrudniasz mi robotę.
- Śpij dobrze - zamknęłam oczy jednocześnie ciągnąć za spust i strzelając. Upadła na ziemie, a wokół leżącego ciała powstała kałuża krwi. Wyjęłam swój telefon, wybrałam numer do Nick'a i przyłożyłam urządzenie do ucha. Nick to lider gangu, to właśnie on wydaje nam rozkazy i rozdziela zlecania, które dostaje. Po paru sygnałach, usłyszałam męski głos.
- Po sprawie - starałam się powiedzieć obojętnie i wyszło mi to lepiej, niż się spodziewałam.
- Brawo! Jestem z ciebie dumny, po raz kolejny - czułam jak na jego twarzy pojawia się uśmiech. Dla niego to tylko kolejny trup, za którego dostanie kasę, jednak dla mnie to kolejna osoba, którą będę mieć na sumieniu. Nie pytajcie mnie dlaczego z tym po prostu nie skończę, bo to nie jest takie łatwe, jak się innym wydaje. Zakończyłam połączenie i schowałam telefon do tylnej kieszeni moich jeansów. Udałam się do samochodu, po czym z piskiem opon wyjechałam na drogę z zamiarem dojechania do domu.

~*~

czytasz = komentujesz

184 komentarze:

  1. Strasznie mnie zaciekawiło i nie mogę się doczekać kolejnej notki :) @ahbeau

    OdpowiedzUsuń
  2. super! Jestem ciekawa jak to się rozwinie, mam nadzieję, że spotka na swojej drodze jakąś słodką duszyczke i pomyśli ;3

    http://onedirectioniandrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne *.* @rysiiia

    OdpowiedzUsuń
  4. OMFG, BOSKIE *-* @imaginewithjuju

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiste czekam na dalszą część :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lolbgenialne czekam na dalsze czesci :p

    OdpowiedzUsuń
  7. *_* Zaciekawiłaś mnie tym początkiem. Jestem bardzo ciekawa co do tej histori :) Czekam na kolejny rozdział i życzę weny xx

    OdpowiedzUsuń
  8. dobre dobre ja tez czekam :) takie ... oryginalne <3 !
    http://szmaragdowytalizman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie! Mega piszesz. Bardzo kreatywnie i oryginalnie. Fajnie by było, jeśli ten blog stał się naprawdę popularny. KOCHAM CIĘ DZIEWCZYNO!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe. Juz sie nie moge doczekac nastepnego rozdzialu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe. Jestem ciekawa o rozwinięcie akcji w końcu to tylko początek. Liczę jednak na dłuższe rozdziały ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! Jestem po ogromnym wrażeniem! Lubię czytać o zabijaniu. Choć wydaje mi się, że to jest takie chore (zabijanie oczywiście), że aż wciąga. :)
    Jestem ciekawa jak nazywa się bohaterka i co ją podkusiło do zabijania. :)
    Styl masz bardzo fajny. Super opisujesz. Świetne zastosowanie gramatyki itp. :)
    Jedyne co mi się nie podoba, to to, że jest tu tak ciemno. Ale przecież blog o zabijaniu nie może być wypełniony jebnocznymi elementami. Nie podoba mi się to (wygląd), ponieważ później oczy mnie bolą. Ale warto się namęczyć, bo opowiadanie na prawdę świetne! :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Postaram się popracować nad wyglądem :)

      Usuń
  13. Naprawde bardzo fajne. Masz do pisania smykałke, czekam na 2 rozdział. Powodzenia i pozdrawiam ( GMatelska99 jakby co) ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG, ciekawe : )

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne ! Bardzo ciekawe. :)
    czekam na więcej. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajebiste. Lubię czytać takie rzeczy <3 !
    Dołączam do Obserwatorów :]].
    Zapraszam do mnie.
    www.what-do-you-know.blogspot.com
    www.in-love-for-dreams.blogspot.com
    oraz
    www.sukaporutorono.blogspot.com
    Ściskam : ].

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie początki. Holly-to imię takie niewinne, a osoba, która je posiada została zabójcą. Podoba mi się to, czekam na następny rozdział słońce.

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW! Rzadko kiedy już po pierwszym rozdziale wciąga mnie. Dobrze piszesz. Masz do tego dar. Uwielbiam twojego bloga! Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajebiste ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. woah, wciągające. zamurowało mnie.

    @hereforbadboy

    OdpowiedzUsuń
  21. jeny, strasznie wciągające! takie... inne niz wszystkie te wesołe opowiadania o szczęśliwych nastolatkach. prosze o powiadamianie mnie na twitterze o rozdziałach @iamkookiers

    OdpowiedzUsuń
  22. o shit!!! bd czytać,oj bd !!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przeczytałam to 3 razy! Niesamowite! Wreszcie jakieś dobre opowiadanie. Kocham je. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG. straszne ale bardzo mi się spodobało. <3 świetnie piszesz. ; **

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne jest! Kiedy kolejna część ? :>

    OdpowiedzUsuń
  26. genialne! czekam na kolejną część, ale boję się, że to będzie smutne (jeżeli chodzi o Jusa), chociaż ciekawie się zapowiada ♥ / @31032013

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach, podoba mi się :)
    Zabijanie jest fajniejsze niż ciągłe miłosne wątki ;>
    Świetne :)
    @sickinside

    OdpowiedzUsuń
  28. asdfghjkl,zapowiada się zajebiście :D

    @hipstaness

    OdpowiedzUsuń
  29. dawaj dalej bo ciekawe , czekam aż rozpęta się akcja : )

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne, strasznie mnie wciągnęło zwłaszcza, że nigdy nie spotkałam się z takim opowiadaniem :) jeśli możesz informuj mnie o rozdziałach na tt: @disolde xxx

    OdpowiedzUsuń
  31. BOSKIE BOSKIE BOSKIE AUGFSBEGSJAGBSWUBWIGUB KOCHAM CIE DZIEWCZYNO

    OdpowiedzUsuń
  32. To jest meeeeeeeeeeeeeeeeeega !!!! Jak będzie te 50 komów to szybciutko wstawiaj <3

    OdpowiedzUsuń
  33. genialne! zakochałam się od pierwszego słowa. @anthembieber

    OdpowiedzUsuń
  34. stawiam, że masz jakieś 16-17 lat! piszesz niesamowicie. fajnie by było, jeśli ten blog stał się tak popularny jak danger! czekam na kolejną część!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. cholera.. zajebiście piszesz! kurde no po prostu masz talent. Dodaję się do obserwatorów i czekam na następną część. Jeśli możesz informuj mnie proszę na tt ~ @PoliishBelieber :) x

    OdpowiedzUsuń
  36. na początku myślałam, żę ty naprawde jesteś w gangu i zabijasz ..xx

    OdpowiedzUsuń
  37. zapowiada się ciekawie :)
    czekam na ciąg dalszy ;p

    OdpowiedzUsuń
  38. czekałam, czekałam i się doczekałam. <3 teraz czekam na 2 rozdział. @ElisaHogaza x ; )

    OdpowiedzUsuń
  39. lovki, lovki, lovki ♥
    @imzombieXDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  40. zapowiada sie zajebiscie! czekam na kolejne rozdzialy (: + moglabym byc informowana o nowych rozdzialach? z gory dziekuje xx ~ @ahmyLarreh

    OdpowiedzUsuń
  41. no to 2 rozdzial please :p

    OdpowiedzUsuń
  42. czekam na następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  43. strasznie wciąga, a ty świetnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  44. Czuję się głupio, bo nie mam konta, żeby komentować jak człowiek haha :D Początek jest fajny, ciekawie się zapowiada :D Mam nadzieję, że tego nie zepsujesz... :D Zastanawiam się, w którym rozdziale umieścisz Justina i jak to dalej 'pociągniesz'. Cóż, życzę Wena i czekam na kolejny rozdział! (: xx @snuggleswaggy

    OdpowiedzUsuń
  45. czekam na więcej. @dianaseth

    OdpowiedzUsuń
  46. WOW masz talent rozdział superr!! <33 kiedy nn ?

    OdpowiedzUsuń
  47. To jest genialne!! Jeszcze z takim opowiadaniem się nigdzie nie spotkałam. Bardzo mi się podoba. Z niecierpliwością czekam na następny rozdział :)
    informujesz na TT?
    @dangerous_696

    OdpowiedzUsuń
  48. o jaa :o xd skąd pomysł na takiego bloga? :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajnie,fajnie.Coś nowego.Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne opowiadanie! Kiedy następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  51. WIĘCEJ! CHCĘ WIĘCEJ!

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie lubię zabijania, ale fajne :D :]]]
    ~
    @HereForZerrie xx

    OdpowiedzUsuń
  53. świetnie <3 i zazdroszczę Ci ,że ludzie czytają Twojego bloga. :) Cóż.. mam nadzieje ,że szybko dodasz kolejny rozdział. Czekam z niecierpliwością. @GrandMcBer

    OdpowiedzUsuń
  54. dodawaj szybko następny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  55. OMG! Zaczepiste! Dawać więcej!! <3

    OdpowiedzUsuń
  56. genialne.Czekam na kolejne . :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie powinnaś nas tak katować xD Nie mogę się doczekać następnego *.*

    OdpowiedzUsuń
  58. jestem murderous!

    OdpowiedzUsuń
  59. no, no, ciekawe, nie powiem.
    @swaggiemasta

    OdpowiedzUsuń
  60. Ooo zaczyna się ciekawie, nie spotkałam się z opowiadaniem, gdzie zabija dziewczyna, więc czekam na więcej :) @heartforcher

    OdpowiedzUsuń
  61. zapowiada się ciekawie :)
    - @nustinxlarry

    OdpowiedzUsuń
  62. jeeeestem zachwycona.;* Normalnie czekam na nn. ;)) // Chill_outBejb <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Kuzwa *_* Damska wersja Danger'a omfg iwjfnsnizjcksjdjxj Nastepny *........*

    OdpowiedzUsuń
  64. Kuzwa *_* Damska wersja Danger'a omfg iwjfnsnizjcksjdjxj Nastepny *........*

    OdpowiedzUsuń
  65. jeeeeej *-* ale fajne ^^ Strasznie mnie zaciekawił ten blog :D Mam taką małą prośbę :) mogłabyś dać trochę większą czcionkę :3 Zarypisty blog :D czekam na kolejny wpis ^^

    OdpowiedzUsuń
  66. zapowiada się świetnie :) chcę już następny
    @swaghipstah

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie wiem jak co poniektórzy, ale ja czekam na dalszą część <33
    Super piszesz < 3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  68. Zapowiada się świetnie. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału. *.*
    @IdkImPurpleHead

    OdpowiedzUsuń
  69. Czekam na dalsze części zainteresowałaś mnie a to nie łatwe bo przeczytałam już furę blogów a twój jest taki..inny...ciekawy i napewno będę śledziła dalsze losy bohaterki ;D

    via.@VeryBadGirll ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. świetny , czekam na następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo ciekawe strasznie mi się spodobało <3 Czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajnie się zapowiada. ;D
    Czekam na następny rozdział :)
    @Ziuta_xD

    OdpowiedzUsuń
  73. jedna mała pomyłka: schrzanić, a nie z chrzanić : )
    fajny styl, trochę wolno się czyta, ale przez to wciąga i czeka się na więcej. podoba mi się to, z jakim dystansem opisujesz jej sposób na życie. agresywna, arogancka, silna i pewna siebie - bohaterka z pewnością będzie interesującą postacią :)
    tymczasem, zapraszam do siebie: http://snapeandgranger.blogspot.com/
    ~ Tynka

    OdpowiedzUsuń
  74. Zapowiada się ciekawie :) @swagonlukey

    OdpowiedzUsuń
  75. To jest do dupy ! Haha żartuje, kochana pisz dalej no !! KOCHAM CIE !! : ** SUCZO TY MOJA < 333

    OdpowiedzUsuń
  76. dodawajcie komenatrze, bo nie doda rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
  77. świetne! czekam na dalsze części związane z Justinem :) @Katie1223PL

    OdpowiedzUsuń
  78. Zajebiste, masz talent !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. Genialne, Jesteś w tym na prawdę dobra ;D Brnij dalej ;P

    OdpowiedzUsuń
  80. Czekam na następny... Ku*** ale to jest ZAJEBISTE ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  81. TO jest świetne, podoba mi się i będę czytać, aż do końca tej historii (mam nadzieje). Masz świetny styl pisania, świetny pomysł na historię i widać, że lubisz i umiesz pisać. Świetne. P.S. zapraszam do siebie: krzyk-duszy-by-schmosby.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  82. To jest genialne, no przeczytałam dopiero jeden rozdział i już pragnę więcej, moje ciało, umysł i w pewnym stopniu dusza domagają się więcej takich opowiadań...
    Ja po prostu kocham tego typu rzeczy, no i nie mogę, to jest takie cudowne, dziewczyno kocham cię już za ten twój talent i nie zdziwię się jeśli w przyszłości zostaniesz jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich pisarek...
    Manka ( autorka : http://life-is-beautiful-but-difficult.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  83. cudownie się zapowiada. cieszę się, że zobaczyłam twojego tweeta. mogłabyś mnie informować? ;D
    @SoloverK

    OdpowiedzUsuń
  84. Zapowiada się ciekawie :)
    Czekam na następny rozdział xx

    @aania46

    OdpowiedzUsuń
  85. No powiem Ci, że zapowiada się niesamowicie. Musze przyznać, że od jakiegoś czasu planuję pisać kolejne opowiadanie i moje pomysły w pewnej chwili krzyżują się z tym co właśnie przeczytałam. Ale to nic. Będę musiała być bardziej twórcza :) Fajnie jest zobaczyć jak ktoś ubiera w słowa coś co było częścią twoich myśli. Na prawdę super to wyszło. Nie bój się, mam na myśli jedynie to, że u mnie bohaterka też miała należeć do gangu itd.
    Biorę się za czytanie 002.
    Buziaki,
    Candice xoxo

    OdpowiedzUsuń
  86. Zajebiste :3 wpadnij do mnie fromhatertowife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. wow tylko czemu takie krotkie blaaaaaaaaaaagam dluzszeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  88. omg, świetne *.* wciąga maksymalnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  89. To jest quibhuie *-*

    OdpowiedzUsuń
  90. podoba mi sie ;D taki dangerowy ;3

    OdpowiedzUsuń
  91. Widzę tu co najmniej z dwóch blogów wątki, ale najbadziej z Dangera. Mało oryginalności, ale zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  92. Ajne czytam dlej. Zdaje mi sie lub to jest taka damsk wersja dangera. Mam nadzieje ze w dalszych rozdzialach beda sceny +18 pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  93. Strasznie mi się podoba <33 czekam na kolejne ;))

    OdpowiedzUsuń
  94. Oooo czekam na kolejny,szybciutko!! <3 cudowny!! :***
    TT: @PolishSweety

    OdpowiedzUsuń
  95. Super ! Fabuła ciekawa, łatwy język, dzięki czemu czyta się szybko i prosto :) Duży plus za Ciebie za fabułę, bo nigdzie się z taką nie spotkałam, naprawdę. Podoba mi się i na pewno zajrzę tu jeszcze nie raz :)

    @X_xCarolinax_X

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetny pomysł, fajnie i szybko się czyta :) mogłabyś mnie i formować o nowych rozdziałach? :) @Not_Feminist_69

    OdpowiedzUsuń
  97. Afahsgahagahsgsgshahahagafagahanangafafafaxa *_________________*
    zajebiste :) wczoraj wpadłam na pomysł troszkę podobny, ale raczej go nigdzie nie opublikuje...z taką konkurencją ._.
    informuj mnie o kolejnych jeśli byś mogła ;*
    @SwagBigJerry/Danger

    OdpowiedzUsuń
  98. o rany, rzeczywiście będzie to brutalne opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  99. Kurde! normalnie SZOK!! Pierwszy raz spotykam sie z opowiadaniem gdzie to dziewczyna jest w gangu! Az sie boje domyslac jak polaczy sie jej los z Justinem!

    OdpowiedzUsuń
  100. O kurwa.
    Tylko tyle umiem w tym momencie wycedzić z siebie.
    ZAJEBISTE.

    OdpowiedzUsuń
  101. Zarąbisty ;> Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  102. Ciekawie się zapowiada ;D

    @_beauty2hisbeat

    OdpowiedzUsuń
  103. pierwszy rozdział a taki ciekawy ! <3 zakochałam się w tym opowiadaniu.; )

    OdpowiedzUsuń
  104. Jakie boskiie <3

    OdpowiedzUsuń
  105. świetne! <3

    OdpowiedzUsuń
  106. zaczyna sie fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Cudowne , wciągnęło mnie to :d hehe @ruchateqq
    czekam czy Justina zabije czy nie ^^ ; *

    OdpowiedzUsuń
  108. zajebiście się tp czyta ♥ /@swagondanger

    OdpowiedzUsuń
  109. fajne <3333333333
    @/chernatalia00 ;)

    OdpowiedzUsuń
  110. Zaciekawiło mnie to :) fajnie się to czyta :D <3 @/AnnaZieliska

    OdpowiedzUsuń
  111. Zaciekawiło mnie to :) fajnie się to czyta :D <3 @/AnnaZieliska

    OdpowiedzUsuń
  112. Zaciekawiło mnie to :D fajnie się to czyta :D @AnnaZieliska :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Ale zajebiste *_*
    Ciekawie się czyta zwłaszcza dla osób, które lubią kryminały *_*
    @Waiting_for_Tw

    OdpowiedzUsuń
  114. na maksa odjechane opowiadanie *_* - @OluuuSska27

    OdpowiedzUsuń
  115. Świetny rozdział!!!

    OdpowiedzUsuń
  116. strasznie mi się spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
  117. idę czytac drugi rozdział <3
    xx

    OdpowiedzUsuń
  118. Super! Robi się ciekawie :)- @Than_you_very

    OdpowiedzUsuń
  119. zajebiste @Margharette

    OdpowiedzUsuń
  120. Świetny @NikaDirectioner

    OdpowiedzUsuń
  121. Nareszcie jakiś inny pomysł na opowiadanie. Ciągle czytam tylko takie z oklepanymi motywami, a tu coś innego, lepszego. Podoba mi się :) @awlarrehbabeh

    OdpowiedzUsuń
  122. uwielbiam to opowiadanie *O* was @luvmysexyharreh

    OdpowiedzUsuń
  123. Hm...jeśli mam być szczera to dobre to jest,ale nie powala mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  124. zapowiada się dość ciekawie. rzadko w opowiadaniach to kobieta jest tą 'maszynką do zabijania'. @fairdarkness

    OdpowiedzUsuń
  125. Boski. Zapowiada sie dobrze . :)

    OdpowiedzUsuń
  126. zajebiste. ;D
    @paula_foxy

    OdpowiedzUsuń
  127. Ciekawe, bardzo dobry pomysł, ta fabuła jest genialna. Poroba mi się. Nie.ma chyba błędow, więc to.jeszcze lepiej, ciekawe co bedzie dalej. @_Magda_M

    OdpowiedzUsuń
  128. Wow! Ja nie mogę! Zajebiste ;)
    @OfficialVici

    OdpowiedzUsuń
  129. Super !
    Bardzo ciekawa fabuła. Obserwuję i zapraszam:
    http://rocca-poczatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. skwjdhuihvfhvbguivgrvhueruvbkeh <3

    OdpowiedzUsuń
  131. SUPER ROZDZIAŁ *___*
    @DAMEPALVIN

    OdpowiedzUsuń
  132. Cholera to jest genialne, dfghjklkjc <3

    OdpowiedzUsuń
  133. Pierwszy rozdział zajebisty *o* @luvmyoscar

    OdpowiedzUsuń
  134. Podoba mi się , bardzo mi się podoba!
    Oryginalny pomysł na opowiadanie.
    Choć teraz mam trochę mało czasu ze względu na szkołę, to jak skończy się maj będę twoim bieżącym czytelnikiem :)

    Jeśli jakimś magicznym sposobem dostrzegłabyś mnie pośród tej ogromnej ilości komentarzy zapraszam się do przeczytania mojego opowiadania, również pisze fanfiction o Justinie. Dopiero zaczynam, niedawno dodałam pierwszy rozdział.
    Zdjęcie - zapowiedź do mojego opowiadania. ;)
    https://si0.twimg.com/profile_background_images/871419211/8bd10dae2485283df53ef2e5d659e8ba.png

    Życzę weny, która widzę sprzyja ci jak najbardziej!
    @kiaudiax xx
    http://theywillfalllikeroses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. bnfjvbpdfcvsdvfds ♥ ZAJEBISTY !

    OdpowiedzUsuń
  136. ♥Zajekurwabisty♥ ! @Beeeeelieeeber

    OdpowiedzUsuń
  137. No,no...nareszcie coś innego niż wszystkie opowiadania. Możesz mnie nazwać swoją fanką. xx

    OdpowiedzUsuń
  138. Mnie też możesz nazwać swoją fanką. :)
    Ciekawe opowiadanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  139. hfyjnhgbfvdrtghyj
    Świetne !

    OdpowiedzUsuń
  140. Świetny! ; >

    OdpowiedzUsuń
  141. Zapowiada się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  142. omg, dopiero zaczęłam czytać, to jest dhsdsdnsmdjhds *o* idę czytac dalej bo nie wytrzymam <3

    OdpowiedzUsuń
  143. Bardzo mnie to zaciekawilo :-) masz zryta banie, jak takie opowiadania piszesz, ale ja tez mam zryta banie i mi sie to podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  144. O KURWA! GENIALNY @cojawera

    OdpowiedzUsuń