3.4.13

002.

Justin nie jest sławny w tym opowiadaniu.


- Stones! Gdzie jesteś?! - usłyszałam krzyki, które wybudziły mnie ze snu. Nie miałam teraz siły wstawać, a ból głowy dodatkowo mi to utrudniał. Przez ostanie dni brakowało mi czasu na chociaż odrobinę odpoczynku. Leniwie otworzyłam oczy i przetarłam je, by móc widzieć wyraźniej. Nad moim łóżkiem pojawiła się niewyraźna postać. Była dosyć wysoka, dobrze zbudowana i miała czarne włosy. Nick. Co on do cholery robił tu o tej porze? 
- Czego chcesz? - zapytałam, siadając na łóżku.
- Mam dla ciebie robotę, skarbie - oznajmił.
- Robotę? - mruknęłam, na co on pokiwał twierdząco głową. - Znowu?
Miałam dość. To wszystko było strasznie męczące. Kończysz z jednym zleceniem, dostajesz drugie i tak w kółko.
- Holly - skrzyżował ręce na klatce piersiowej. - Jeśli przychodzę do ciebie, to znaczy, że tak miało być. To nie jest tak, że ja po prostu wybieram ciebie, bo jesteś wolna, tylko dlatego, że idealnie nadajesz się, by wykonać dane zadanie
- Kto to taki? - zmarszczyłam brwi. Na jego ustach pojawił się uśmiech, będąc pewny, że kolejny raz udało mu się mnie przekonać. On miał do tego talent. Sprawiał, że czułaś się przez chwilę wyjątkowa, a potem nagle zgadzałaś się na wszystko co kazał ci zrobić.
- Justin Bieber - powiedział, podając mi zieloną teczkę do ręki, a następnie chowając dłonie do przednich kieszeni swoich spodni.
Wzięłam od niego kawałek tektury, otwierając ją i przeglądając zawartość. Znajdowały się w niej najważniejsze informacje o tym człowieku. Z tego co zdążyłam wyczytać, to pan Bieber chodzi do tej samej placówki co ja. Chociaż trudno się dziwić, bo w Stratford nie było za dużo szkół. W teczce znajdowało się także jego zdjęcie. Muszę przyznać, że nie wyglądał źle. Jego brązowe włosy były zaczesane do góry, a boki wygolone. Miał lekko brązową karnacje, która doskonale pasowała do jego ciemnych oczu. 
- Tylko uważaj. Nie możesz zawalić sprawy - ostrzegł mnie. 
- Co masz na myśli? - oderwałam wzrok od kartek, które przeglądałam i spojrzałam zaciekawiona na bruneta.
- Po prostu nie jest dobrym człowiekiem i ma różne kontakty. Tu nie chodzi o zabijanie, a o dowiedzenie się kilku rzeczy o nim i o ludziach, z którymi się zadaje, nic więcej.
Nigdy nie dostałam takiego zlecenia i prawdę mówiąc trochę się bałam. Nie byłam pewna co do niego, ale z drugiej strony to coś nowego i może być ciekawie.
- Kilku rzeczy? - zmarszczyłam ponownie brwi.
Nick nie należał do osób, które mówią wiele i często było trzeba go wypytywać o różne sprawy.
- To na razie nieważne. Teraz skup się na tym, żeby się do niego zbliżyć - spojrzał na mnie, upewniając się, że słucham i ponownie zaczął mówić - Jeśli załatwisz jedno, wtedy dowiesz się więcej. Tylko pamiętaj, że Bieber wie więcej, niż ci wszyscy ludzie, których załatwiłaś, więc musisz być ostrożniejsza. 

*

Zaparkowałam swój samochód na parkingu przed szkołą, a następnie opuściłam pojazd i zaczęłam iść, kierując się w stronę budynku. Weszłam do szkoły i od razu zaczęłam szukać wzrokiem chłopaka podobnego do tego na zdjęciu. Moja szkoła nie należała do najmniejszych, ale też nie była jakaś ogromna. Chodziło tu około sześćset uczniów. Miała trzy piętra. Całe pierwsze piętro zajmowały głównie szafki i duża sala gimnastyczna. Na drugim i trzecim piętrze znajdowały się klasy oraz niewielka kafeteria, w której można było kupić jedzenie. Podeszłam do swojej szafki, otwierając ją i wyciągając książki. Zamknęłam szafkę i rozglądnęłam się ponowie, szukając wzrokiem Biebera. Miałam nadzieję, że jest pilnym uczniem i pojawi się dziś w szkole. Ale czym intensywniej o tym myślałam, tym bardziej w to wątpiłam. Westchnęłam. Stałam w miejscu przez kilka minut, obserwując drzwi i wypatrując chłopaka.
Jakiś czas później zadzwonił dzwonek, który informował uczniów o rozpoczęciu się lekcji. Historio, już pędzę - czujecie ten sarkazm? Czy mówiłam jak bardzo nienawidzę się uczyć?
Uczniowie zaczęli się rozchodzić, a korytarz robił się pomału pusty. Wbiegłam po schodach na drugie piętro i zaczęłam szukać drzwi z numerem 310. Odnalazłam klasę od historii i przekroczyłam jej próg.  

~*~

CZYTASZ = KOMENTUJESZ! 

212 komentarzy:

  1. Świetnie i czekam na kolejną część ; ))
    Chciałabym mieć twój talent :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham, kocham, kocham, KOOOOOOOOOOOOOCHAM ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny! Brak weny ci nie przeszkodził w napisaniu. Wyszedł zajebisty. Wreszcie się doczekałam drugiego rozdziału :) Ufff xD ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiste, cudowne... pisz pisz pisz masz talent ! ! ! Kurcze ale podniecam się tym opowiadaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiste ! ; ) Bardzo mi się podoba + Dodaj szybko następnego ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. na prawdę dobrze <3 Tylko trochę krótki, chociaż jak wolisz, to dodawaj często, a krótkie.
    Dodawaj szybko :) Czekam- @GrandMcBer

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebiście. No i ten Justin Bieber :D.
    Rozwaliło mnie to xD.
    Czekam na kolejny rozdział : ].
    A tym czasem zapraszam do mnie:
    www.sukaporutorono.blogspot.com
    www.in-love-for-dreams.blogspot.com
    www.what-do-you-know.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. BOŻE ! uzależniłam się <3 czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały. moja nowa lektura *_* @Katie1223PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Brak weny???? Gdzie bo nie widze??????

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba *O* czekam na kolejne rozdziały xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne. Podejrzewałam, że będzie musiała go zabić, ale nie wiedziałam, że tak szybko. Świetnie piszesz i będę to powtarzać za każdym razem. Świetne! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie przez takie opowiadania pokochałam Bieber'a !!!! CUDOOO <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny ten blog! <3 Jestem ciekawa jak rozwinie się akcja xx

    OdpowiedzUsuń
  14. DAWAJ JESZCZE!!!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham ludzi, którzy prowadzą takie blogi! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. waaaaa !! świetne *-* już cię kocham za tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny! Musiałaś urwać a takim momencie? ;) xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne <3 czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny rozdział, bardzo mi się podoba, świetny motyw z zabiciem Biebera :) mogłabym być informowana na twitterze? x @alohabrooks

    OdpowiedzUsuń
  20. proszę pisz dalej ! świetny rozdział c:

    OdpowiedzUsuń
  21. Łoł na prawde ciekawe. ;)
    Szybciutko dodawaj. Jestem bardo ciekawa cpo sie dalej wydarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Coraz bardziej wciągające i zarazem w pewnym stopniu intrygujące... Ale dlaczego właśnie Justina Biebera, czy ona naprawdę to zrobi, czy jednak dowie się jaka jest prawda i sprawy potoczą się w innym kierunku?
    Nie znam co prawda odpowiedzi na to pytanie, lecz mam nadzieje, że w najbliższych rozdziałach wszystko znajdę...

    Czy ja już mówiłam Ci, że jesteś GENIALNA?

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny, z reszta jak poprzedni. Czekam na nastepny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niech ona go nie zabijaaaa :ooooo Omfg miazgaaaa *__________________* CZEKAM NA NASTEPNY <3

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowny, boże, czekam na nexta!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. CUDO czekam na część 3 ;33

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale się wkręciłam, w to opowiadanie!
    Dawaj kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  28. JEJCIAAA, CZEKAM NA NASTEPNY ROZDZIAŁ @imagimewithjuju :3

    OdpowiedzUsuń
  29. *__* ona go zabije??!! OMB! Jesteś genialna! Dawaj następny rozdział jak najszybciej! *__*

    OdpowiedzUsuń
  30. *________________* Jestem pewna =, że rozpali się uczucie i spróbuje go nie zabić, ale zmieni jego tożsamość lub coś, ale wydaje mi się, że on będzie sławny w tym opowiadaniu...

    OdpowiedzUsuń
  31. Suuper! Czekam na następny rozdział xD

    OdpowiedzUsuń
  32. SUPER! <3
    Czekam z niecierpliwością na kolejne, mam nadzieję że dodasz szybko ^.^

    OdpowiedzUsuń
  33. Awwww, jesteś zajebista :')

    OdpowiedzUsuń
  34. Czytałam to cały czas!!!! Genialne! czytam w kółko i wkółko OMg

    OdpowiedzUsuń
  35. jest fajnie ale koniecznie musisz pisać o wiele dłuższe rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, niesamowite, wiesz? Bardzo mi się podoba to jak rozwija się akcja. Na prawdę będzie ciekawie :D O tej porze długość twoich rozdziałów jest zbawienna, ale już czuję, że potrzebuję więcej ;c Mam nadzieję, że następne będą bardziej obfite w wiadomości. No nic pozostaje mi czekać...
    Do następnego!
    Buziaki,
    Candice xoxo
    Ps. jest szansa byś mnie informowała o nowych rozdziałach na tt?/ @miss_candice8

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekam na dalsze rozdziały :3 i zapraszam do siebie fromhatertowife.blogspot.com @NickiDonut

    OdpowiedzUsuń
  38. oooo bosko zaczyna sie cala akcja...ciekawe dlaczego ma go zabic....ale tego nie zeobi...bo by sie opowiadanje skonczylo hehe juz nic nie pisze....czekqm na kolejny @ewelina9757

    OdpowiedzUsuń
  39. boze to jest takie ciekawe ale ja cie blagam dluzsze bo hja tu zaczynam sie rozrecac i sie zaczynam jarac czytanie a u dupa koniec :( ale samo opowiadanie - perfekcjaa

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziewczyno, nigdy nie rezygnuj z pisania. Masz wielki talent ♥ Uwielbiam Twojego bloga, i będę czytać dalej. *___* Bardzo ciekawe i nie żałuje, że tu weszłam. Gratulacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. super. Takiego opowiadania jeszcze nie czytałam. A przeczytałam dużo blogów. Fajny pomysł na opowiadanie. Rozdział świetny

    OdpowiedzUsuń
  42. Boże to jest świetne ! Jesteś genialna kiedy następny rozdział ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. genialny, omg ! możesz mnie informować o kolejnych rozdziałach? @shirtbiebss

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny!! Będę na pewno czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. nie będę chamem i dodam do obserwujących bo mnie zaciekawiło, świetne.
    czekam na następny ✿

    OdpowiedzUsuń
  46. To dopiero drugi rozdział, ale już się BARDZO wciągnęłam. Jest w tym opowiadaniu coś, co mnie do niego ciągnie.
    Bardzo dobrze piszesz i mam nadzieję, że kolejne rozdziały będą równie dobre.

    @Olciuuch

    OdpowiedzUsuń
  47. dzisiaj natknęłam się na to opowiadanie i bardzo mnie zaciekawiło. na pewno będę stała czytelniczą. naprawdę akcja jest interesującą. mam nadzieję, że następne rozdziały będą dłuższe;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Genialne <33 Naprawdę cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  49. CUDOWNY <3 CZEKAM NA WIĘCEJ !

    OdpowiedzUsuń
  50. dodawaj następny rozdział , umieram z ciekawości ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. fajny :))) Jestem ciekawa jak akcja się rozkręci i fajnie by było gdyby rozdziały były dłuższe , prrrrrrrrosze ?

    OdpowiedzUsuń
  52. strasznie mi się podoba! na bank będę czytać dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  53. dlaczego taki krótki? ale i tak jest GENIALNIE <3 następny proszę dłuższy! Powiadamiałabyś mnie na tt? @iamkookiers :** :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Booooohooo!
    Informuj mnie prosze, @Louis_wife_BRO

    OdpowiedzUsuń
  55. czekam na nastepny mam nadzieje ze bd juz dzis !

    OdpowiedzUsuń
  56. akcja sie zaczyna z justinem :d

    OdpowiedzUsuń
  57. Dodaj jak najszybciej! *_*

    OdpowiedzUsuń
  58. opowiadanie genialneeeee ! dodaj kolejne jak najszybciejjjjjj ! :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo fajny blog :) nie moge doczekac sie nastepnej notki.

    OdpowiedzUsuń
  60. Dawaj kolejny. Krótki, ale zajebisty <3

    OdpowiedzUsuń
  61. czekam na kolejna czesc :D

    OdpowiedzUsuń
  62. mam nadzieje ze kolejny bd dluzszy :D

    OdpowiedzUsuń
  63. juz sie doczekac nie moge co bd z justinem ! :p

    OdpowiedzUsuń
  64. jkrfhvbksf dawaj nowy rozdział !! :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Zajebisty *-* dawaj kolejny, bo już nie mogę się doczekać! <3 agsfdjagriuwneit ♥

    OdpowiedzUsuń
  66. Aw........ I want more! I want more! I want more!

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajny, fajny tylko szkoda że taki krótki.
    @dangerous_696

    OdpowiedzUsuń
  68. Czemu usunęłaś 3 rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie mogę się doczekać nastęnego *.*

    OdpowiedzUsuń
  70. wow genialne. chcę następny rozdział szybko!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Chcę następny ;*

    OdpowiedzUsuń
  72. powtarzam się ale jejku, jesteś wspaniała! uwielbiam twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  73. twój blog miałby o wiele większy urok bez tych przekleństw.. naprawdę
    a tak to podoba mi sie ! <3 <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  74. fabuła jest na prawdę niezła, chociaż pachnie mi tu trochę Dangerem, ale mniejsza o to, bo chce się dalej czytać. Tylko proszę cię, dodawaj dłuższe rozdziały, z tych się prawie nic nie dowiadujemy, rozwijaj akcje i rób z trzech rozdziałów jeden, będzie ciekawiej ;) informuj mnie proszę @odczapy

    OdpowiedzUsuń
  75. Fabuła jest dobra, nawet bardzo. Pisać potrafisz, ale czegoś mi tu brakuje. Musisz dodawać trochę więcej opisów. Wygląd, uczucia, cokolwiek. Ale spodobało mi się i czekam aż akcja się rozkręci. Dodaję do obserwowanych :) /needtheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. NIE ZAWIESZAJ UWIELBIAM TO!

    OdpowiedzUsuń
  77. Ej, jaki szablon wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  78. jest nieźle, ale uważam, że przydałoby się więcej opisów.

    OdpowiedzUsuń
  79. Ciekawe.;) Czekam na kolejną częśc,co z tego wyniknie.Choć się domyślam,ale czekam na twoją inwencję twórczą może mnie zaskoczysz.;) @SWAAG

    OdpowiedzUsuń
  80. Genialna notka! W innym komentarzu zapomnialam ciebie spytac: czy mozesz mnie informowac o nn na twitterze? @pink_dots_2000

    OdpowiedzUsuń
  81. Jak zawiesisz to cię osobiście zabije .
    MEGA *____* no po prostu uwielbiam go !!

    OdpowiedzUsuń
  82. Cholera dawaj kolejny! Zajebiste ;*

    OdpowiedzUsuń
  83. O wow meega :D Jestem ciekawa dlaczego ma go zabić :D A więc czekam do następnego :>
    P.S nie zawieszasz xD Chcę czytać i wiedzieć co dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  84. zajebiste jest,czekam na następne rozdziały :*

    OdpowiedzUsuń
  85. Masz te około 100 osób co cię kocha daj kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Tu zawiesasz bloga a nie zwracasz uwagi ile nas tu zdążyło cię pokochać ale najwidoczniej masz nas w dupie...

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetny! Jestem ciekawa co dalej :)
    Proszę nie zawieszaj! Proszę, proszę!

    Ciekawe dlaczego Justin jest taki ważny, hmmmm?

    @aania46

    OdpowiedzUsuń
  88. Nie zawieszaj bloga świetnie piszesz!
    @Danger12345678

    OdpowiedzUsuń
  89. no no, nieźle, ciekawe czemu ma być ostrożna

    @Stay_Strong_97

    OdpowiedzUsuń
  90. Co, co, co!? Nie zawieszaj! Jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  91. jest genialne i wciągające, chcę więcej :)
    @AudreeySwag

    OdpowiedzUsuń
  92. świetny ! *-*
    dawaj szybko następny ! <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  93. Już nie mogę doczekać się następnego *.*

    OdpowiedzUsuń
  94. Kochan Biebera , a Wy , jak tak , to odpowiadać na mój komentarz, on ma brzmieć , tak ;
    Kocham Justina Biebera <3

    OdpowiedzUsuń
  95. To świetne. Czekam na kolejny pisz kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  96. Fajny pomysł na fabułę, kiepskie wykonanie. Rozdział krótki - i jeszcze byłoby to okej, gdyby nie fakt, że właściwie 3/4 to dialogi, zero opisów uczuć bohaterów, dokładnej sytuacji. Słabo podsycasz wyobraźnię.
    Plus, wtłoczcie sobie to, kurna, do głowy, że po spółgłoskach nie piszemy apostrofu, gdy odmieniamy imiona. "BIEBERA", a nie "Bieber'a". Po cholerę wam wszędzie te apostrofy, poważnie.

    OdpowiedzUsuń
  97. Możesz mnie informować o nowych rozdziałach? @ssoonjjaa

    OdpowiedzUsuń
  98. Super , tylko szkoda że takie krótkie :)

    OdpowiedzUsuń
  99. czytam i czekam na kolejny ;o

    OdpowiedzUsuń
  100. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  101. To jest ZAJEBISTE. Nie mogę doczekać się kolejnych części *___*_

    OdpowiedzUsuń
  102. Przypomina mi to Dangera. Świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  103. Aż mam ciary ! Następne pleas :)

    OdpowiedzUsuń
  104. zapowiada się ciekawie ;)) czekam na dalszą część :*

    OdpowiedzUsuń
  105. Czeeeekam ! Zajebiste jednym słowem ! xD

    OdpowiedzUsuń
  106. Kocham Twojego bloga <3 ! + Dodasz mnie na listę informowanych :) ? @LittleRebelious

    OdpowiedzUsuń
  107. Coraz bardziej mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  108. Czekam na dalsza Cześć to mnie powoli wciaga . Przydaly by sie jeszcze jakies szczegolowe opisu. Ale jest ok .

    OdpowiedzUsuń
  109. bardzo mi się podoba, zaczyna mnie wciągać powoli ;) czekam na kolejny! + dodaję do obserwowanych / http://eyes-your-eyes,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. cudownie. x omb chce next *,* możesz mnie informować o nowych .? xx @shawtexx

    OdpowiedzUsuń
  111. Kiedy dodasz w końcu nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  112. O boże.... przeczytałem te dwa rozdziały i OMG. Sama to piszesz? Boskie. Kocham to informuj mnie! @Swag_BoyBieber

    OdpowiedzUsuń
  113. Super rozdział! Tak jak cały blog ;) Przeczytałam rozdziały z wielką chęcią. Musze przyznać, że twoje opowiadanie bardzo mnie zaciekawiło. Co wydarzy się dalej? Chcę wiedzieć! ;p Czekam z niecierpliwością na następny rozdział :D
    Weny życzę i zapraszam do siebie http://drop-of-hope.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  114. nie widzę co pisze na początku bo strona jest przesunięta w lewą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  115. Dalej Kochana,czekam na nn <3 pięknie piszesz,masz talent!! <3
    TT:@PolishSweety

    OdpowiedzUsuń
  116. Bardzo mi się spodobał twój blog . Świetnie piszesz , naprawdę ;) Mam nadzieję że niedługo dodasz nowy rozdział :* Jeśli możesz informuj mnie na twitterze @KlaudiaSWAG

    OdpowiedzUsuń
  117. O jeju!
    Cudowne! <3
    Informuj mnie o nn na tt! <3
    @Pani_Horan

    OdpowiedzUsuń
  118. TO.OPOWIADANIE.JEST.TAK.BARDZO.WCIĄGAJĄCE.ŻE.CHCĘ.JUŻ.KOLEJNY <3
    Ta fabuła jest świeetna!
    Czekam na następny c;
    X_xCarolinax_X

    OdpowiedzUsuń
  119. Czekam na nastepny :) @wikjuja

    OdpowiedzUsuń
  120. czekam na kolejny rozdział :))

    OdpowiedzUsuń
  121. kocham to *___* zajebisty jest! czekam na następny c:
    @luvmyBiebur

    OdpowiedzUsuń
  122. jsjhshsba sazybciej to pisz bo wciąga :D powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  123. *_______________* Jakie to świetne. Skojarzyło mi się z Afterlight <3 Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  124. OMG *_____*
    mogłabym powiedzieć, że to ocieka zajebistością, ale to zajebistość ocieka tym !
    czekam na next
    @SwagBigJerry

    OdpowiedzUsuń
  125. Zajebisty *.* Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  127. nigdy nie rezygnuj z pisania! Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  128. już to kocham c: @awwwbabe

    OdpowiedzUsuń
  129. o ja cię, szkoda, że dopiero 3! :///
    ale ta dwójka jest taka...
    piszesz tak... .ajkshjfhsfh jest stosunkowo krótki rozdział porównując go z innymi (spoko, nie przejmuj się, moje też XD,ale liczy się treść. piszesz cudownie, czekam na czwóreczkę! :D

    ps, BOŻE, JAK TY ZROBIŁAŚ TYLU OBSERWATORÓW, TYLE WYŚWIETLEŃ I TYLE KOMENTARZY?! ALSHSJFHSJFGGCFHDCGBSDUYHVBCUIVQDDVGFVBFUDI
    XD
    zapraszam do siebie- startuję z nowym opowiadaniem o Zaynie- zaynscocaine.blogspot.com
    i moje imaginy- wersonowo.blogspot.com :D
    Pozdrawiam Xx

    OdpowiedzUsuń
  130. jezu, jezu ♥ czekam na następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  131. Avhbsj geniaaalny *.*
    @trolololo__69

    OdpowiedzUsuń
  132. Ej to jest cudowne kbfkbfvk khbf *_*
    @MelanyDark

    OdpowiedzUsuń
  133. Żeś zawiesiła i nie wiem kiedy nowy rozdział... UGH!!! A co do tej fabuły to jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  134. Zajebisty czekam na następną część

    OdpowiedzUsuń
  135. Genialne. Tyle co mogę powiedzieć.
    Jeśli możesz informuj mnie jak pojawią się kolejne rozdziały @sankilii

    OdpowiedzUsuń
  136. Już kocham tego bloga :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  137. Boskie ! Czekam na dalszą część :D <3 @AnnaZieliska :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Boskie ! czekam na dalszą część :D @AnnaZieliska :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Powiem jedno : MASZ TALENT.
    To jest dopiero początek, a Ty tak dobrze piszesz ... To jest niezwykłe :')
    Masz jeszcze jakieś blogi ? ;D
    @Waiting_for_TW

    OdpowiedzUsuń
  140. Świetny ! Bardzo mi się podoba <3 Tylko tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  141. nieźle się to czyta . jest po prostu bsiugvuvsovoevdih *_* !!! - @OluuuSska27

    OdpowiedzUsuń
  142. świetnie! strasznie mi się podoba *_* @kejti_

    OdpowiedzUsuń
  143. świetnie! :) @Justmeandyoou

    OdpowiedzUsuń
  144. naprawdę dobrze piszesz! fajnie się to czyta.

    OdpowiedzUsuń
  145. mmm, super się zaczyna.

    OdpowiedzUsuń
  146. Zaje @AwwMyMacklemore

    OdpowiedzUsuń
  147. Jej, fajnie się zaczyna. Coś w stylu Danger'a XD / @louisssconda

    OdpowiedzUsuń
  148. Jej, fajnie się zaczyna. Coś w stylu Danger'a XD / @louisssconda

    OdpowiedzUsuń
  149. jeeej, dopiero początek, a ja już uwielbiam to opowiadanie c:

    @roks_m ♥

    OdpowiedzUsuń
  150. świetnie się zaczyna :D @babybieberauhl

    OdpowiedzUsuń
  151. Świetny, czekam na kolejny rozdział @NikaDirectioner

    OdpowiedzUsuń
  152. Już uwielbiam to opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  153. omg już czekam na kolejny rozdział *o* was / @luvmysexyharreh

    OdpowiedzUsuń
  154. Świetny rozdział! Serio interesująco się zaczyna ;) kiedy następny rozdział? :d

    OdpowiedzUsuń
  155. Świetny rozdział! To dopiero początek ale zapowiada się ciekawie :) kiedy następny? :d

    OdpowiedzUsuń
  156. Świetny rozdział! Serio interesująco się zaczyna ;) kiedy następny rozdział? :d

    OdpowiedzUsuń
  157. Świetny rozdział, kiedy następny? :)

    OdpowiedzUsuń
  158. podoba mi się, bo nie jest to kolejna kopia Dangera.. c; @fairdarkness

    OdpowiedzUsuń
  159. zapowiada sie na prawde supper ;D czekam na 3 riozdzial dzis ;p

    OdpowiedzUsuń
  160. Pierdziele, jakie to zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń
  161. Pierdziele, jakie to zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń
  162. omg. .. zajebiste toooo jest♥
    @MarikaOffical

    OdpowiedzUsuń
  163. Askmdagtmdjtwkqwmj jakie świetne! Będę czytała <3

    OdpowiedzUsuń
  164. bardzo fajny. czekam na NN ;) @LetMeKissxoxo

    OdpowiedzUsuń
  165. jckwhgviwhhqwuihrrhv świetne, będę czytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  166. Bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  167. Jhdhds fajnie, robi sie coraz lepiej. Ciekawe i juz mi sie podoba : ) powodzenia dalej w pisaniu
    @_Magda_M

    OdpowiedzUsuń
  168. świetne już wiem że cały czas będę czekać na kolejne rozdziały <3 podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Świetne! ;)

    @damnhotbieber_

    OdpowiedzUsuń
  170. Zajebiste ! Zapraszam na tlumaczenie-love-criminal.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  171. SUPER ROZDZIAŁ : O
    @DAMEPALVIN

    OdpowiedzUsuń
  172. SUPER ROZDZIAŁ

    OdpowiedzUsuń
  173. podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  174. Zajebiście.

    OdpowiedzUsuń