9.5.13

003.


Siedziałam w ostatniej ławce znudzona tym, co mówił pan Wilson, nauczyciel historii. Wojna secesyjna - myślę, że każdy wie o co chodzi. Jedni słuchali uważnie, drudzy udawali, że słuchają, a pozostali - tak jak ja - siedzieli na swoim miejscu i odliczali minuty do dzwonka. Od pokazywania czegoś na mapie odciągnęło go pukanie do drzwi. Pan Wilson szybkim ruchem odłożył wskaźnik, którym kreślił koła wokół jakiś miejsc na kawałku papieru i skierował się w stronę, skąd wydobywał się dźwięk coraz głośniejszego stukania. Złapał za klamkę i pociągnął w swoją stronę. Ukazała się przed nim starsza kobieta, trzymająca w ręku przepełniony różnymi kartkami segregator. Rozkazała mu, by na chwilkę wyszedł na korytarz. Poprosił wszystkich uczniów o ciszę. Gdy zamknęły się drzwi, to automatycznie w klasie zrobiło się głośno. Niektórzy zaczęli podchodzić do swoich kolegów z ławek, inni rozmawiać lub głośno krzyczeć.  W moich uszach rozbrzmiał ciężki dźwięk dzwonka, który informował nas o przerwie. Zabrałam swoje rzeczy i wyszłam z klasy.

*

Stałam przy swoim samochodzie i próbowałam znaleźć kluczyki w tylnej kieszeni moich jeansów. Na parkingu znajdowało się coraz więcej ludzi. Niektórzy wsiadali do swoich aut, a inni prowadzili rozmowę z przyjaciółmi. Wielkie ruchome drzwi stale się otwierały i zamykały, ukazując osoby wychodzące ze szkoły. Był piątek, więc wszyscy się cieszyli z tego powodu. Zaczynał się weekend, także musiałam załatwić kilka spraw, związanych z moją robotą. Chłopaki kazali mi pojechać po naboje do broni, i znając życie wymyślą coś jeszcze, by zająć mi cały weekend. Wydaję mi się, że chłopcy nie mówią mi za wiele, tylko tyle ile muszą. Z jednej strony cieszę się, że mam jakieś zajęcie i moje życie nie jest nudne, tak jak innych uczniów. A z drugiej strony to wszystko jest męczące, no bo w końcu zamiast jak inni pójść na imprezę czy szaleć z przyjaciółmi, to spędzam czas na śledzeniu kogoś lub robieniu innych rzeczy. Myślę, że moi rodzice nie byliby zadowoleni gdyby się dowiedzieli czym zajmują się ich dzieci. Mówiąc "dzieci" mam na myśli mojego brata i mnie. Tak naprawdę to dzięki niemu znalazłam się w gangu razem z Nickiem, Tommy'm i Joe. Wyjechał z miasta kilka lat temu, gdy był już pełnoletni. Ani ja ani moi rodzice nie utrzymujemy z nim kontaktu. Rozejrzałam się jeszcze raz dookoła, szukając wzrokiem Justina. Cholera. To jest trudniejsze niż sądziłam. Myślałam, że przyjdzie do szkoły. Zastanawiam się czy może Nick uzyskał dobre informacje na temat Biebera. Może on wcale nie chodzi do tej szkoły albo już dawno go stąd wyrzucili? Chodzę już dwa lata do tej placówki i ani razu go nie widziałam. Powinnam zapytać kogoś o niego. Może czegoś się dowiem. Nie, to zły pomysł. Nie mogę się ujawniać. Muszę udawać, że go nie znam. Tak, to jest to.
Wygodnie usadowiłam się w fotelu, odpaliłam samochód i odjechałam.

~*~

CZYTASZ = KOMENTUJESZ

113 komentarzy:

  1. Świetny rozdział. ;)
    Czekam na nn. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zmień tło bo się czytać nie da. pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie dobrze jest co ty chcesz?

      Usuń
  3. ciekawe co sie wydarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyno, nie każ nam czekać, to jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  5. Tlo jest za ciemne . Zmien je . :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny! ciekawe co justin napisał na tej kartce, że też ten nauczyciel musiał to zabrać, eh. czekam na kolejny! dużo weny życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się. pisz szybko następny. :) @dominikall2

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt trochę krótki :c Ale wcale nie jest nudny , świetnie opowiadanie :* Czekam aż się rozkręci <3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne <3 czekam na akcje ;3
    @_beauty2hisbeat

    OdpowiedzUsuń
  10. już nie mogę się doczekać następnego :D @AnnaZieliska

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi sie tam podoba *-* czekam na następny ; D @swaggy_justin69 xd

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nawet lubie jak jest krótszy bo mam niedosyt nie mogę doczekać się następnego :)
    czekam na nn :3

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne <3 czekam na następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam to! :))
    Mozesz mnie informowac?
    Moj TT: @andzelikaab

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam, czekam na następną część :)

    OdpowiedzUsuń
  16. okk , masz to coś do pisania ;)) lubię to czytać . czekam na zakończenie misjii"D

    OdpowiedzUsuń
  17. jej, fajne jak zawsze XD / @louisssconda

    OdpowiedzUsuń
  18. jest dobrze, może i krótkie, ale fajne. tak trzymaj c:
    czekam na nn *.*

    @roks_m ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. kolejny dobrze napisany rozdział :) Dobra robota :D dzięki za poinformowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurde... ciekawe co tam pisało..
    rozdział super!!
    @dangerous_696

    OdpowiedzUsuń
  21. Just asdgjashjashckljadkas !
    TO JEST NAPRAWDĘ BOOSKIE <3
    Ciekawe co pisało na tej kartce xD
    Nie mg się doczekać następnych : ) xxx

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny ;) Czekam na następny ;) @Gabi_CimFam

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny ♥ @swagondanger

    OdpowiedzUsuń
  24. A ten co on ma swoimi oczami nie ma że zabije tą babe co zabiła jego siostre ??

    OdpowiedzUsuń
  25. NIE. Fabuła została zmieniona. Była o tym notka, ale chyba ktoś nie czytał:)

    OdpowiedzUsuń
  26. W końcu czekałam na nowy i mam !

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam to opowiadanie, chociaz sama sie sobie dziwie bo to dopiero 3 rozdzial. ale swietnie piszesz wiec moze dlatego je tak lubie i oczywiscie fabula jest swietna. czekam na wiecej:) @kasnkjs

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudo *.* Kocham to opowiadanie.
    @Danger12345678

    OdpowiedzUsuń
  29. dobrze, że już piszesz :) świetny rozdział, czekam na kolejne, love x

    OdpowiedzUsuń
  30. dobrze, że już piszesz :) świetny rozdział, czekam na kolejne, love x

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekam na nastepny <3

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne ! <3 nie moge się doczekać następnego rozdziału ;333
    / @OluuuSska27

    OdpowiedzUsuń
  33. zaobserwowałam! Rozdział jest niezły!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie no co ja piszę może i jest nudny, ale ciekawie się "zaczyna" :) XD

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się rozdział, czekam nn ;)
    @MyOnlyBiebur

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie piszesz, nie mogę się doczekać kolejnego @dajmibit

    OdpowiedzUsuń
  37. Zastanawia mnie co było napisane na tej kartce xD Rozdział cudowny :*

    OdpowiedzUsuń
  38. o, wchodzę w interakcje, a tu nowy rozdział :)
    fajny, chociaż nic się nie dzieje :) mam nadzieje, że w następnym akcja trochę się rozkręci :)
    @imkedippe

    OdpowiedzUsuń
  39. Och GOD swietny! Jestem ciekawa co bedzie dalej i czy dowiemy sie co bylo napisane na karteczce? :) czekam n nn @MyChoiceLeks

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem ciekawa co będzie dalej :))
    świetne @wikjuja

    OdpowiedzUsuń
  41. Zostałaś nominowana do Liebstary Awards http://one-direction-my-life-forewer.blogspot.com/2013/05/liebster-award-co-to-jest-nominacja-do.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, wow, wow. Po prostu.. było na co czekać... Rozdział wcale nie jest nudny, daje początek dalszym wydarzeniom. @Swag_BoyBieber

    OdpowiedzUsuń
  43. mi się bardzo podoba ten rozdział, jak i 2 poprzednie. to jedno z lepszych opowiadań jakie czytam, czekam na część dalszą :) / @luuuuvjb

    OdpowiedzUsuń
  44. heheh BISTYYYYY!!!! Koffam to! <3 Czekam na NN. Wenki życzę! ;***
    Sorki, że tak krótko, ale śpieszę się trochę... /~~Teszczo.♥

    @HorankiTeszczo

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudny ale szkoda ze go zmienilas bo ta wersja z niegrzecznym Justinem mi sie spodobała

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny! i wcale nie uważam, że nudny, wręcz przeciwnie :D no i czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo mi się podoba, kiedy dodasz kolejny? :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny blog, cudny rozdział, wcale nie nudny,czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Zostałaś nominowana do Liebster Award. http://liam-my-angel.blogspot.com/2013/05/liebster-awards.html ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny rozdział czekam na następny! :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeju zajebiście :) juz Cię kocham <3 pisz dalej!
    Bibiana.

    OdpowiedzUsuń
  52. coraz ciekawsze. czekam na następne *.* / _breathee_

    OdpowiedzUsuń
  53. ale jestem ciekawa co było na tej kartce! haha xx
    nie mogę się doczekać kolejnego <3

    @aania46

    OdpowiedzUsuń
  54. świetny *-* WBIJAJCIE TUTAJ WAŻNE ! http://happy-5-4ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. twój blog jest... no nie wiem... zajebiście świetny? ;)
    czekam na dalsze rozdziały :)

    http://charlotte-vicky-emily-ashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Kiedy nastepny ? *_* Kocham ten rozdzial *_*

    OdpowiedzUsuń
  57. Mogłabyś pisać troszeczke dłuższe rozdziały , bo strasznie krótkie są ... Ale ogólnie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  58. CUDO *.*
    @Danger12345678

    OdpowiedzUsuń
  59. Swietne, nie moge sie doczekac kolejnego ; ))

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny świetny:* @rebelliousxoxo

    OdpowiedzUsuń
  61. Czekam na kolejną część. <3
    @BelzebubFOREVER

    OdpowiedzUsuń
  62. Hej ;*
    Nie jestem belieber ani nic ale jak zobaczyłam twoje tweety t postanowiłam spróbować czytać jakieś ff o jb :) No i muszę przyznać, że mnie zaciekawiło i będę czytać <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Rozdział świetny jak zawsze! Nie mogę się doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  64. chce już kolejny rozdział <33 nie mogę sie doczekać

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam tyle blogów zaobserwowanych, że pewnie bym nie zauważyła, że w ogóle jest tu nowyt rozdział, więc bardzo mi zależy na tym, żebyś mnie dalej informowała, ale cóż. Mówi się trudno.
    Rozdział jest jak zwykle genialny, zresztą innych nie piszesz xd Szjoda tylko że taki krótki :< Chciałabym wiedzieć co Biebs napisał na tej kartce! *_*
    Czekam na nn <3 @Pani_Horan

    OdpowiedzUsuń
  66. Czekam na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo mi się podoba twój styl pisania i opowieść zapowiada się całkiem ciekawie. ;)

    @damnhotbieber_

    OdpowiedzUsuń
  68. jaram się i czekam na następny rozdział !

    @iloveniallx1

    OdpowiedzUsuń
  69. świetne opowiadanie i rozdział, nie mogę doczekać się następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Justin jaki pewny siebie :) Mam nadzieję, że ona jednak go nie zabije. Co tu dużo pisać, bardzo podoba mi się Twój styl pisania i fabuła. Nie mogę się doczekać nowego rozdziału. Btw. przepraszam, że dopiero teraz komentuję, ale nie miałam dostępu do komputera. @heartforcher

    OdpowiedzUsuń
  71. Nn . Kocham to @WiktoriaBeliebe

    OdpowiedzUsuń
  72. Cholera,to jest zajebiste. Przeczytałam to wszystko w 3 minuty :o najgorsze jest to,że mam bardzo podobny blog. ale nie chcę ściągać ,trafiłam tu bardzo przypadkiem :o powodzenia! spróbuję pozmieniać mojego bloga. Będę czytać ,ahkdskfjghsdahftgedbasdv *o* jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  73. mmmmmm szukałam czegoś co mnie wciągnie i chyba znalazłam <3 świetne, czekam na nn;)

    http://szmaragdowytalizman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. świetne opowiadanie :)

    @itsroxbiebah

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne jestem ciekawa jak to potoczy się dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Swietne jestem bardzo ciekawa co będzie dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny napisany rozdział,a sytuacja z kartką bardzo intryguje,czekam ns nn !*_*

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny rozdział z niecierpliwością czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  79. Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham Kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham
    Chce następny rozdział <3
    @OfficialVici

    OdpowiedzUsuń
  80. MEGAAA ^^ czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  81. Jest świetny, czekam na następny. + masz talent nigdy nie przestawaj pisać <3

    OdpowiedzUsuń
  82. Jest świetny, czekam z niecierpliwością na następny. + nigdy nie przestawaj pisać, masz talent !<3

    OdpowiedzUsuń
  83. Piszesz genialnie i bardzo podoba mi się to opowiadanie. Bardzo wciąga i jest boskie. Ciekawi mnie, co będzie między Holly i Justin'em i co pisało na tej karteczce, co zabrał nauczyciel kasjhskdhask kocham to opowiadanie! @laughwithjustin

    OdpowiedzUsuń
  84. Suuuper ! Ja chcę więcej ! Po prostu SWAG , siostro ;* Czekam z niecierpliwością. PS. Gdybyś mogła to daj mi znać o nowym rozdziale na tt, ok ? @darrya8422

    OdpowiedzUsuń
  85. genialnie piszesz :3 @drimsik

    OdpowiedzUsuń
  86. Genialne chce następny rozdział @Seksiak_Niall

    OdpowiedzUsuń
  87. BOŻE TEN BLOG JEST TAKI FAJNY, SZKODA ŻE MA TAK MAŁO ROZDZIAŁÓW.
    @DAMEPALVIN

    OdpowiedzUsuń
  88. o kurwa.... co było na tej karteczce? + GENIALNE!

    OdpowiedzUsuń
  89. Rodział wcale nie jest nudny.. zastanawia mnie co było na tej kartecce *.*

    OdpowiedzUsuń
  90. zajebisty , cudowny <3 CZYTAM JUŻ KOLEJNY <3

    OdpowiedzUsuń
  91. dłuższe rozdziały albo wpierdol

    OdpowiedzUsuń
  92. Czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  93. Ohohoh, widzę że sie rozkręca. x

    OdpowiedzUsuń