14.5.13

004.

Jechałam swoim samochodem przez ulice Nowego Jorku. Był wieczór, więc budynki wraz z lampami oświetlały duże miasto. Wysokie szklane wieżowce odbijały światło. Po chodnikach chodziły ledwo ubrane lalunie, zmierzające do klubów nocnych. Dopiero teraz Nowy Jork budził się do życia. Głośną muzykę było słychać nawet kilkanaście metrów dalej.  To wszystko zachęcało, aby pójść się dobrze zabawić. Ty też poimprezujesz, ale najpierw twoje zadanie - odezwał się mój głos w głowie. Stałam w długim korku i czekałam na to, aż jakieś auto ustąpi mi miejsca. Skoro noce były mniej ruchliwe, to pomyślicie jak ulice wyglądają w dzień. Masę samochodów, rowerzystów, motocyklistów, ludzi, którzy kotłują się by przejść... Jeden wielki chaos. Zamiast sobotni wieczór spędzać jakoś przyjemnie w domu, bądź na jakiejś imprezie, jechałam po naboje do broni. Nie mogłam kupić ich w sklepie z broniami, ponieważ żadne z nas nie miało pozwolenia na trzymanie broni, a jaki normalny człowiek kupuje amunicje do pistoletu, nie mając pistoletu? Broń i naboje do pistoletów bierzemy u dobrze nam znanego faceta, Harry'ego. Dla nas tak jest o wiele łatwiej, bo nie mamy do czynienia z niezaufanymi osobami i nie trzeba mieć na to pozwolenia. Samochody przede mną zaczęły ruszać do przody, a ja za nimi.

            Skręciłam w ciemną uliczkę, gdzie znajdowały się opuszczone fabryki. Wszystko było zniszczone. Można powiedzieć, że już nikt nie pamiętał o tym miejscu. Zapomnieli o nim, na dobre. Moje lampy od samochodu, oświetlały mi przemierzającą drogę. Światło padło na postać stojącą na wprost auta. Była starszą osobą o kręconych włosach. Koszulka idealnie dopasowywała się do jego dobrze zbudowanego ciała. Jako iż miał krótki rękawek, było widać wiele tatuaży o różnych kształtach i wielkościach. Zatrzymałam swój pojazd, ale nie wyłączyłam silnika, tak aby, nie zgasły lampy. Trzasnęłam drzwiami i podeszłam do stojącej osoby.
- Dawno się nie widzieliśmy - powiedziałam na przywitanie. Harry skinął głową.
- Pewnie chłopcy nareszcie dali ci jakieś sensowne zajęcie, niż odbieranie amunicji - zaśmiał się lekko, poruszając swoją głową, na co jego bujne loki, opadły mu na twarz. Zgarnął je rękę, by móc widzieć.
- Może czas wybrać się do fryzjera - spojrzałam na niego rozbawiona. Harrego znam od dwóch lat, krócej niż chłopaki. Ma około pięćdziesięciu lat, ale nie jestem pewna. 
- Lubię swoje włosy takie jakie są - uśmiechnął się. - Co tym razem, panienko Stones?
- To co zwykle
Odwrócił się na pięcie i skierował w kierunku jednej ze zniszczonych fabryk. Po chwili wyszedł z niej, trzymając w dłoniach pudełko obklejone dookoła czarną taśmą.
Otworzyłam tylne drzwi od bagażnika samochodu, robiąc miejsce. Mężczyzna schylił się, kładąc pudło i otrzepując ręce. Zamknęłam bagażnik.
- Dzięki - skinął głową. Okrążyłam pojazd i otworzyłam drzwi. Wsiadłam do auta i odjechałam.

*

- Szybka jesteś. Sądziłem, że zajmie ci to więcej czasu - powiedział Joe, gdy weszłam do salonu, gdzie on leżał na łóżku i oglądał wiszący na jednej ze ścian telewizor.
- Widzę, że nie doceniasz mnie i moich zdolności do tej roboty - uśmiechnęłam się i usiadłam obok niego. Brunet zmienił pozycję z leżącej na siedzącą, a swoje ręce oparł o kolana.
- To nie ja cię nie doceniam, tylko Nick - zaśmiał się. - Dla mnie jesteś najlepsza
- Nie podlizuj się - zaśmiałam się i rzuciłam go jasno-zieloną poduszką, która znajdowała się w pobliżu mojego zasięgu. W domu było jakoś dziwnie cicho, zawsze jest tu głośno. Ich dom był duży, dwu piętrowy. W każdym pokoju na podłodze była położona jasna wykładzina. Salon był bardzo przestronny. Po środku stał niewielki stół, a wokół niego fotele i kanapa. Kominek ozdobiony ciemnym kamieniem, idealnie komponował się z wystrojem pomieszczenia. Na wprost, znajdowała się kuchnia, obłożona kawowymi kafelkami. Cała trójka mieszkała tu razem odkąd tylko pamiętam. Usłyszałam trzaskające drzwi wejściowe.
- O zobaczcie kto zaszczycił nas swoją obecnością - krzyknął na dzień dobry Nick, na co ja przewrócił teatralnie oczami. Jego klatka piersiowa szybko unosiła się w górę i w dół, tak jakby, dopiero zakończył jakiś pościg. Włosy było rozczochrane, a ciuchy poszarpane i brudne.
- Zrobiłam to, o co mnie prosiłeś, więc przyjechałam tutaj, by wam to przekazać. Naboje zostawiłam w piwnicy, tam gdzie zawsze - oświadczyłam, oblizując swoje suche wargi. Piwnica służyła do przechowywania wszystkich broni i innych różnych potrzebnych nam sprzętów.
- W sumie to nawet dobrze, że jesteś, bo musimy porozmawiać - mruknął. Wygodnie ułożyłam się na sofie, a nogi wyłożyłam na szklany stół. Nick skierował się do kuchni, a po chwili wrócił z szklanką pełną wody, zachłannie ją pijąc. Zauważyłam na jego nadgarstku kilka niewielkich ran, a dłonie i kłykcie były lekko zakrwawione. Czy to oznacza, że właśnie z kimś walczył? - do mojej głowy wparowało pytanie. Zrezygnowałam z wypytania go, o to, co mu się stało i co robił, bo wiedziałam, że zamiast odpowiedzi, uzyskam ochrzan.
- Więc o czym chcesz porozmawiać? - skierowałam na niego swój wzrok. Przełknął głośno silne. Po jego sposobie chodzenia, można było wywnioskować, że jest cały obolały.
- O Bieberze... 

~*~

CZYTASZ = KOMENTUJESZ
Jeśli masz konto na blogspocie, a jesteś w liście informowanych, to ZAOBSERWUJ bloga. Jest was ponad 200, więc ciężko mi tyle osób informować o nowych rozdziałach. 

104 komentarze:

  1. hoho, ciekawe o co chodzi z Justinem szfjdgzsfhj

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny rozdział :)
    jestem ciekawa co będzie z Justinem i z kim się bił Nick.. (może z Justinem.. hmmm xd)
    normalnie już się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału! buziaki xx

    @aania46

    PS. jestem pierwsza? jeśli tak to.. yeey! właśnie spełniłam jedno ze swoich marzeń xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe czemu właśnie o Justinie rozmowa....
    super :)) @wikjuja

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham twoje opowiadanie.. jest BOOOOOOOSKIE ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. rozdzial zajebisty, czekam na wiecej @kasnkjs

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne jak zawsze ;) @Gabi_CimFam

    OdpowiedzUsuń
  7. Omg, cudowne *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. omg zajebiste! Chce następny @OfficialVici

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, ciekawe o.co chodzi z justinem
    Ja tu czytam i nagle harry, beka
    miło sie czyta, czekam na nastepny @_Magda_M

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne, jak zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog, masz talent. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaram się
    next please.

    @iloveniallx1

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dobrze, że jednak zaczęłam czytać to opowiadanie *-* boze, cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  14. no nie mogę, jak możesz ucinać w taki momencie? ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. rozdział jak zawsze wciągający, tylko szkoda, że taki krótki :c czekam na następne. xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyzwyczaj się do tego, że są krótkie:) hehs

      Usuń
  16. Jeju *.* Cudo! Świetnie piszesz ;)
    @Danger12345678

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę już kolejny.

    Świetnie piszesz. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie nooo.... w takim momencie?
    Jak mogłaś.
    Czekam na nn. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny, naprawdę. Czekam zniecierpliwiona na następny ♥
    Zapraszam do mnie : http://ivory-story.blogspot.com/
    @propriaHill

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny rozdzial cuekawe co bedzie dalej...? ;) 'czy to z Justiniem bil sie Nick?? No czekam na nn w takim razie :) @MyChoiceLeks

    OdpowiedzUsuń
  21. uhuhuhu *.* szybko dawaj next'a, jestem ciekawa dalszej fabuły.. :3

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się jak wszystko opisujesz ejdiehddidje
    czekam na nn :3
    @isingwithLana

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zwykle rozdział świetny :) szkoda że urwałaś w takim momencie

    OdpowiedzUsuń
  24. anduifhisorhfuihsaui *____________________* cudny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  25. Wciągające i świetne jak zwykle :')
    Czekam na kolejny rozdział. /@Nicoline_1996

    OdpowiedzUsuń
  26. kolejny genialny i boski rozdział. nie mogę doczekać się kolejnego i mam nadzieję, że niedługo dodasz ahdkjhask ciekawi mnie z kim się bił Nick i co dalej będzie z Holly i Justinem

    OdpowiedzUsuń
  27. boskie to jest i naprawdę trzyma w napięciu, czekam na więcej.... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny. Czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowite i wciągające x czekam na następny /@anonymous_hug

    OdpowiedzUsuń
  30. Dlaczego w takim momencie? Addgjkbcdhoplkvsqdvbcxhutd dlaczego?? XD KOCHAM TO *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaczyna sie jakas drama czy cos? Jeeej na prawde fajne opowiadanie i na prawde fajnie sie go czyta, tylko szkoda ze czesciej nie dodajesz no ale rozumiem, trzeba to napisac i wgl.... Powodzenia w nastepnych rozdzialach ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. zapraszam
    http://onlyforgetme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawe o co chodzi z Justin'em :) świetny blog, masz wielki talent :D uwielbiam tego typu opowiadania :o czekam na kolejny rozdział
    @Hi1D_Janoskians

    OdpowiedzUsuń
  34. Justin Bieber co? co? co Justin bieber? co? jak mozna przerwac w takim momencie jejku...no nic jestem ciekawa az akcja sie rozkreci czekam na kolejny <3 @ewelina9757

    OdpowiedzUsuń
  35. ZAJEBISTE :3
    CZEKAM NA NN .

    OdpowiedzUsuń
  36. Szkoda, że takie krótkie te rozdziały piszesz ;c Mam nadzieję, że będą pojawiały się często i będą dłuższe :D Czekam na następny z niecierpliwością, pozdrawiam @ssoonjjaa

    OdpowiedzUsuń
  37. pisz dłuższe rozdziały :) / @luuuuvjb

    OdpowiedzUsuń
  38. O wow wszystko mi sie podoba, ale rozdzialy moglyby byc dluzsze i czesciej pisane bo dlugo czekalismy na 4. Czekam na nastapny bo nie moge sie doczekac akcji
    @dreamjariana

    OdpowiedzUsuń
  39. O mamciu*-* Kochaaaam!^^ Nie mogę się doczekać nextu- Teszczo.♥

    OdpowiedzUsuń
  40. SUPER! *.* Chciałabym mieć taki talent jak ty. Rozdział bardzo mi się podobał i mam nadzieję, że kolejny dodasz szybko ♥

    Życzę dużo weny, ona zawsze się przydaje :D ~ @AnubisFans98

    OdpowiedzUsuń
  41. Super, pewnie walczył z Justinem :OO
    Fajnie by było jakbyś częściej dodawala wiem, że to trudne, ale byłoby fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  42. zajebisty rozdział i wg blog.
    Obserwuję i będę zaglądać częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Aww*.* Zajebisty rozdział.. świetnie tłumaczysz♥
    @MarikaOffical

    OdpowiedzUsuń
  44. ŚWIETNE :D ciekawe o co chodzi z Justinem ;o
    @2Never_SayNever

    OdpowiedzUsuń
  45. Super ! <3 Kiedy kolejny ?

    OdpowiedzUsuń
  46. No nie w takim momecie przerwac?????? jestes okrutna :< ZCekam na nastepny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  47. ciekawe co Justin przeskrobał XD
    + zaobserwowałam bloga :)
    weny :)x @imkedippe

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak można tak przerwać zła dziewczynka zła !!

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeju to jest na serio super i jeszcze konczysz w najciekawszym momencie chce juz kolejny rozdzial!!! Super piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak mogłaś zakończyć w takim momencie?!
    Fajnie piszesz, ale zajeżdża Danger'em.

    Możesz mnie powiadomić na to nowym rozdziale? (SylwiaxxD)

    OdpowiedzUsuń
  51. O jezusie świetne! A tak poza tym, jak możesz skończyć w takim momencie?! Czekam na następny ;)
    @yoyoswaggie
    http://now-she-is-broken.blogspot.com
    http://obronca-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. przeczytałam całość, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny rozdział. *-* Uwielbiam Cię.
    Btw, zmieniłam nazwe na TT. JUż nie jestem @IdkImPurpleHead tylko @IdkImIdiot :)

    OdpowiedzUsuń
  54. kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  55. WEŹ DAJ JUŻ KOLEJNY ROZDZIAŁ BO JEST NA PRAWDĘ SUPER.
    @DAMEPALVIN

    OdpowiedzUsuń
  56. Czekam na następy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. jeju super piszesz :) czekam na kolejny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  58. świetny omg asdghkgjlk czekam na następny bo nie przerywa sie w takim momencie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. dhbjnxz
    Dawaj szybko następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  60. zabijasz mnie ! O co chodzi z Justinem? A Harry on też jest taki ym.. podejrzany boże kotek kiedy dodasz kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  61. no w koncu nowy rozdzial.tylko szkoda,ze tak malo justina

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny, tylko trochę krótki, czekam na nn;)

    http://szmaragdowytalizman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. YAY! Jak ja uwielbiam to opowiadanie, wiesz? *-*

    OdpowiedzUsuń
  64. YAY! Kocham tego bloga, wiesz ? *-*

    OdpowiedzUsuń
  65. podoba mi się! *__*

    @harrehlicious

    OdpowiedzUsuń
  66. jak mogłaś skończyć w takim momencie? asehjfkawfjmwea
    jestem Twoją fanką, piszesz bardzo ciekawie i czytając czuję się jakbym oglądała film :) @heartforcher

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajne, wciągające.
    Chce się więcej.
    Ładnie piszesz, wkradają się naprawdę nieliczne błędy.
    Cieszę się, z poprawnego zapisu dialogu.
    Życzę dużo, dużo weny. <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Pisz dalej nie mogę się doczekać następnego , twój blog jest cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  69. Zajebiste. Czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  70. świetne. ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. Jesteś świetna <3 Boskie *__*

    OdpowiedzUsuń
  72. Przeczytałam wszystko w kilkanaście minut, strasznie wciąga :> szkoda, ze rozdziały takie krótkie. czekam na następny ;-) @selenator_mrs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że są krótkie, ale zawsze pisałam krótkie rozdziały.

      Usuń
  73. Ciekawe o co chodzi z Justin'em..
    Opowiadanie niesamowicie wciąga, czekam na kolejny rodział i jeśli możesz informuj mnie o nowych rozdziałach - @ziallatorka ♥

    OdpowiedzUsuń
  74. Zakochałam się w twoim pisaniu *o* Dodaj nowy rozdział bo nie wytrzymam ;-*****

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne opowiadanie,naprawde :)
    @lliannyaz

    OdpowiedzUsuń
  76. kiedy następny rozdział? x
    te opowiadanie>>>>>>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  77. Dopiero znalazłam to opowiadanie. Zapowiada się całkiem nieźle.
    Ciekawi mnie jak to się wszystko rozwinie. Więc czekam na następny rozdział. :>

    Zapraszam tez do mnie: http://theway-i-feel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. talent masz do pisania

    OdpowiedzUsuń
  79. cudowny jezu <3 <kc

    OdpowiedzUsuń
  80. proszę następny rozdział! *.*
    jesteś cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  81. Strasznie wciągnęło mnie to opowiadanie djsd,ms ndnb sl

    OdpowiedzUsuń