19.5.13

005.



Przemierzałam swoim autem bogate dzielnice, by dotrzeć do tej właściwej. Słońce już dawno zaszło, a księżyc zastępował jego miejsce. Wysokie drzewa kołysały się w rytmie wiatru, a on sam, wydawał różne dźwięki. Zatrzymałam swój samochód przy dużym, brązowym budynku. Wkoło był niewielki ogródek. Na drzwiach był taki sam adres, który widniał na ekranie mojego telefonu. Czekałam, aż drzwi otworzą się, a w nich stanie moja ofiara. W oczekiwaniu, przypomniała mi się wczorajsza rozmowa.

- Justin Bieber - wychrypiał. Więc będziemy rozmawiać o Justinie Bieberze? Może przynajmniej dowiem się czegoś więcej. Odłożył trzymaną szklankę i usiadł na fotelu, który znajdował się naprzeciwko mnie.
- Więc?   
- Najpierw powiedz jak tam u ciebie - przełknął, opierając się o fotel.
- Nie widziałam go dzisiaj. Szczerzę? Wątpię, żeby był pilnym uczniem i pojawiał się codziennie w szkole - mruknęłam, poprawiając się na siedzeniu. Kusiło mnie, żeby spytać Nicka o jego rany na rękach. Jestem ciekawa co mu się stało, ale nie chcę by się teraz wściekał. Ten mężczyzna jest najbardziej nerwowym człowiekiem na świecie jakiego znam. Nie chcielibyście go widzieć, gdy jest zdenerwowany.
- Dowiedziałem się, że jutro wieczorem wychodzi do klubu. Pośledzisz go trochę, ale staraj się, żeby cię nie zauważył. Zobaczysz z kim się spotyka, a może nawet uda ci się coś podsłuchać. To nie jest coś, czego nigdy wcześniej nie robiłaś - westchnął, przecierając swoje ręce i krzywiąc się z bólu. 
- Kto ci to zrobił? - spojrzałem na jego pokrwawione nadgarstki, a potem na niego. 
- Holly uważaj na siebie - powiedział, ignorując moje pytanie. Oh, no tak. Nie jest zbyt wylewny. Pokiwałam głową i wstałam z miejsca.

Drzwi gwałtownie się otworzyły, a w nich stanął wysoki chłopak. Zbiegł po kilku schodkach i skierował się w stronę pomieszczenia, gdzie był zaparkowany czarny Range Rover. Ostrożnie nim wyjechał, po czym wysiadł z auta, by móc zamknąć drzwi od garażu i wrócić z powrotem do samochodu. Odpaliłam silnik swojego pojazdu i zaczęłam wolno jechać za Bieberem, tak aby mnie nie zauważył.


Droga była prosta, prowadząca przez zakorkowane ulice Nowego Jorku. Zaparkowałam swoją brykę na parkingu przed klubem. Wokół było masę ludzi. Na budynku widniał duży, oświetlony kolorowymi światłami napis "HEAVEN". Ochroniarze przepuszczali ludzi, a oni bez przepychania się wchodzili do budowli. Odwróciłam głowę w bok, by zobaczyć wysiadającego ze swojego wozu Justina. Dopiero teraz zauważyłam, że ma na sobie czarne, wiszące w kroku spodnie, jaskrawą koszulkę i  ramoneskę. Wyglądał dobrze. Wolnym krokiem udał się w stronę wejścia, a ja za nim. Bez problemu wpuścili mnie do środka. W środku było bardzo głośno, takie coś niezalecane dla osób o wrażliwym słuchu. Tańczące pary, ocierały się o siebie, jak w jakimś zoo. Zaczęłam iść za chłopakiem. Prawie każdy witał się z nim, więc musiał bywać tu dosyć często. Usiadł przy barze, gdzie obsługiwał młody barman i zamówił drinka. Wstał ze swojego miejsca, by przywitać się z jakąś blondynką i ruszył z nią na parkiet.

 Siedziałam przy barze sącząc swojego drinka.
W mojej kieszeni rozbrzmiał dźwięk przychodzącej wiadomości. Wyciągnęłam telefon, przejechał palcem po ekranie, aby odblokować blokadę i zobaczyć kto do mnie napisał.
Od: Nick
Jak Ci idzie? 
Miałam już zamiar mu odpisać, że idzie mi nawet dobrze, ale właśnie w tym momencie zostałam przygwożdżona do ściany. Silne ramiona nie pozwalały mi wydostać się. Nie mogłam zobaczyć kim jest osoba, która pozbawiła mnie jakiekolwiek ruchu, bo było zbyt ciemno. Poczułam oddech na swojej szyi, a po chwili jak ktoś delikatnie muska moją skórę. Próbowałam odepchnąć tego, kto to robił.
- Zgubiłaś się, shawty? Mam pomóc odnaleźć ci drogę do domu? - wyszeptał mi do ucha, po czym przygryzł jego płatek. Poczułam strach. Może to dziwne, ale tak było. Nie myślicie sobie, że ja, Holly Stones, niczego się nie boję. Skąd mam wiedzieć co ten koleś mógłby mi zrobić? Chciałabym jeszcze trochę pożyć i nie zostać zgwałcona. - Chyba, że wolisz pójść ze mną. Co ty na to? - przybliżył się bliżej mnie i położył swoje dłonie na mojej talii. Moje serce zaczęło szybciej bić, a żołądek zaczął boleć. Nie mogłam nic powiedzieć. - Twoje milczenie uznaję za zgodę. Holly jesteś silna, Holly jesteś silna, Holly jesteś silna - powtarzałam w głowie. 
- Zostaw mnie! Kim ty w ogóle jesteś?! - krzyknęłam i odepchnęłam go od siebie. Moja pewność siebie wróciła. Popchnął mnie ponownie na ścianę, a moje plecy zabolały z bólu, gdy gwałtownie o nią uderzyłam. Nasze twarze dzieliły zaledwie kilka centymetrów. 
- Nie znasz mnie kochanie? - zapytał. Pokręciłam głową. - Jestem Jus, Justin... Jak wolisz, skarbie. Wolę jednak, żebyś mówiła do mnie Jus - uśmiechnął się łobuzersko. 
Justin? Justin Bieber? 
- Wolę do ciebie nie mówić - ominęłam go. Nie dane było mi odejść, bo Jus złapał mnie za nadgarstek i przyciągnął do swojego ciała.
- Nigdzie się nie wybierasz... 

101 komentarzy:

  1. sdfghjgfdsdfg, o mój boże, asdfghjgfds

    OdpowiedzUsuń
  2. ASDFGHJHGFDSADFGHJHGFDSXCVFGHF *___________* KOŃCÓWKA JEST TAKA ADSHGJEXJKXWEZFZWMRGWUEXMRFCJZEKMCJEDZERJKWMRE @Gdzie_ty_tam_ja

    OdpowiedzUsuń
  3. Hgssghdgd jak ty dobrze piszesz, nie bądź tak krytyczna wobec siebie bo ten rozdział jest świetny. Bardzo mi się podoba i jest strasznie ciekawa co bedzie dalej. @_magda_m

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, twoje opowiadanie jest niesamowite<3 czekam z niecierpliwością na więcej! @kasnkjs

    OdpowiedzUsuń
  5. O boże *-* czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  6. tego się nie spodziewałam ;o czekam na następny rozdział *-* @vanslley

    OdpowiedzUsuń
  7. o ja cie ♥ świetne! @swagondanger

    OdpowiedzUsuń
  8. gdcfjsdfhdg czekam na kolejny rozdział *.* Jesteś niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne <3
    Czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. przeczytałam wszystkie rozdziały i kocham już te opowiadanie *_*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie i liczę że zostawisz po sobie szczery komentarz :)
    http://neversayneveruntilyoutry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O boże, to jest genialne ! Końcówka = jdfhjhgjhduj *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. sdndcjfndjkcx
    Awwwww
    Genialna końcówka, dawaj następny rozdział, albo odpalam swojego czołga

    OdpowiedzUsuń
  13. ouuu, się porobiło. od razu wiedziałam, że to Jus, przeczucie c:
    rozdział mi się podoba, pisz dalej c:

    @roks_m ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Mrrrr bardzo fajny rozdzial juz jestem ciekawa co bedzie w nadmstepnym ;) @Mychoiceleks

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuu Justin, brutal XD Ciekawe co sie stanie :O czekam na NN

    OdpowiedzUsuń
  16. Asdfghjkl! Umarłam. Dobrze, że nie jest długie, bo nie lubię długich rozdziałów. Jestem ciekawa co w następnym-już się nie mogę doczekać ;D //somebodyAnka

    OdpowiedzUsuń
  17. a dawaj następny rozdział proszę <33

    OdpowiedzUsuń
  18. askldjksajdklasd.
    Chcę kolejny rozdział! N-O-W !

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW! Ale akcja ;D. Końcówka najlepsza ;)
    pisz, pisz, bo czekam ;)
    @Gabi_CimFam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo. <33
    akcja się rozkręca. ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. heh ciekawe co Jus zrobi :)) @wikjuja

    OdpowiedzUsuń
  22. NIC CIEKAWEGO W ROZDZIALE? To było świetne, chce już kolejną część!

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże,kochana.Zgon *__* Jesteś świetna.Czekam na dalej i życzę weny.
    A i zostałaś nominowana do Liebster Award ;3
    Więcej na blogu:
    http://danger-is-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. "- Nie poznajesz mnie kochanie?(...)Jestem Jus, Justin... Jak wolisz, skarbie. Wolę jednak, żebyś mówiła do mnie Jus(...)
    - Wolę do ciebie nie mówić."
    hahahah, nie mogę xD możesz być pewna że wykorzystam kiedyś ten tekst ^.^
    świetny rozdział *.*
    nie mogę się doczekać kolejnego! :)
    buziaki <3

    @aania46

    OdpowiedzUsuń
  25. Robi się ciekawie, strasznie mi się podoba i czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Robi się ciekawie, nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Mogę tylko powiedzieć OMG jaki cudny kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  28. nie no zupełnie nic ciekawego, tylko justin, który próbuje zgwałcić holly no nic

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże, boże, boże, jakie to świetne <3 akcja tak fajnie się rozkręca, czekam na następny rozdział <3
    @Not_Feminist_69

    OdpowiedzUsuń
  30. Boże, boże, boże, jak ja to kocham <3 akcja tak fajnie się rozkręca <3 nie mogę się doczekać następnego rozdziału <3
    @Not_Feminist_69

    OdpowiedzUsuń
  31. o jejciu jak mogłaś zakończyć w takim momencie ?! :D Rozdział jak zwykle świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. niby to nie miało być ciekawa ? ;O byłoo i to megaaaaaaaaaaaaa ciekawe ~!! ;D cudownie *_* czekam na następny ! <3 @OluuuSska27

    OdpowiedzUsuń
  33. WŁAŚNIE CIEKAWE! CHCE KOLEJNY <3

    OdpowiedzUsuń
  34. JESZCZE !!! BŁAGAM JESZCZE <3 Jesteś cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  35. Dawaj nastepny :3:3:3 <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Koncowka najlepsza *____*
    Swietnie piszesz , czekam na nn 💜❤

    OdpowiedzUsuń
  37. Oooo, matko *-* TO MA BYĆ 'NIC CIEKAWEGO'?! W kulki sobie lecisz. To jest mega ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam języka tumbrl'a ,więc użyje Polskiego :p Świetny rozdział,zaskakujące zakończenie,podoba mi się zachowanie Holly,to że jednak nie jest do końca twardą dziewczyną bez skrupułów,w każdym razie życzę weny i czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jezu, co się stanie z Holly :o opowiadanie genialne (uwielbiam taki typ) nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gwkshxurvdhu jaaaa chcee jeszczee *__*

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny rozdział. *o* Czekam na następny.xx

    OdpowiedzUsuń
  42. Dalej ! *,*
    MUSISZ PISAĆ DALEJ BO SIĘ JUŻ DOCZEKAĆ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ *U*
    ROZKAZUJĘ CI PISAĆ DALEJ..

    OdpowiedzUsuń
  43. omg asdfghjkl *o*

    OdpowiedzUsuń
  44. *.*... Jest tak zajebiste, że nie wiem co napisać askdhdkslajfywpchwovlqhcow @ymmm_lol_

    OdpowiedzUsuń
  45. Kkgxkgzohxfardvhagbudbf ale supeeeer :) jezu juz nie moge sie doczekac kolejnego jezuuuuu ale sie super skonczylo :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Suuper , jestem ciekawa co będzie dalej. Nie mogę się doczekać ;) czekam na nn ;>
    Zapraszam do siebie ---> http://i-will-always-love-you-pjjona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. To jest takie zajebiste !! czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  48. ZAJEBISTE! SHDJHSAJFHASJK czekam na następny <3
    - @ahmytommo

    OdpowiedzUsuń
  49. czekam na kolejny.troche za malo justina w tym rozdziale.mam nadzieje,ze sie bardziej rozkreci

    OdpowiedzUsuń
  50. Brak słów genialny huehue @Seksiak_Niall

    OdpowiedzUsuń
  51. strasznie dużo błędów. a opowiadanie sfhjfgyrthjgsfs

    OdpowiedzUsuń
  52. ajrhsuifhasnxjoaijziajifjiarughia świeetny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  53. podoba mi się końcówka *.* @Swag_BoyBieber

    OdpowiedzUsuń
  54. ciekawy rozdział :) / @luuuuvjb

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapraszam na nowe opowiadanie o Justinie - http://thisisourdestination.blogspot.com/ :) x

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale sie wkręciłam <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Kiedy następny????? Niesamowity ten blog *___* ! Końcówka najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  58. kiedy nowy rozdział ?! nie mogę sie doczekać! <333

    OdpowiedzUsuń
  59. jprdl... JUS, JUS, JUSS... TIN BIEBER HEHEEHEHEHEH, ALE ZDZIWKO. ;)
    COŚ MI SIĘ WYDAJE, ŻE ON MA ZA ZADANIE JĄ KILNĄĆ. ;) TAKI CHICHOT LOSU. CZEKAM NA NEXTA, ŻYCZĘ WENY- /~~@HorankiTeszczo

    OdpowiedzUsuń
  60. jezu dgsagdhasgdasdghasdYTUQEURBWUYFYGuebrfuTYEREHqjkbjhghjkhskjdfhuiehfnajfajsfkghdhgbjkhsakjdfhkjhfkjhskfhsdfsd umieram przez tą końcówkę :O ciekawe co będzie dalej ahgsjdgjagdgahdgadhajhdashdgasjeguwyudbsaduhaguydbvsaugfuygbuygquygwjhbnbcjhgfyastfjqyghdgasfgjewyfygafjagsyfjhafgjfgs @dagsoon_meow

    OdpowiedzUsuń
  61. boże jakie cuodwne chce już następny , jezu hdhskshsasstshaa KC <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Już uwielbiam to opowiadanie <3 pełno jest takich gdzie Justin należy do gangu a u Ciebie w tej roli jest dziewczyna :) fajnie piszesz, jeszcze lepiej by było gdyby odcinki były dłuższe :)
    zapraszam też do mnie thisisourdestination.blogspot.com
    (lovebiebs) :) x

    OdpowiedzUsuń
  63. świetneee <3 czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  64. podoba mi sie czekam na nastepny
    @AlwaysSourire

    OdpowiedzUsuń
  65. Dodasz kurwa ten 6 rozdział czy nie kurwa ? Japierdole.

    OdpowiedzUsuń
  66. super <3 kocham cię i ten blog :*

    OdpowiedzUsuń
  67. omg nie moge sie doczekać następnego hsgdjhsdgj @ninasdrug

    OdpowiedzUsuń
  68. Awww dawaj następny @sarenka_69 ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. asegvqhiewagjdufjshh <3

    OdpowiedzUsuń
  70. akfjfjdbxhjwksbuwoeutxjxj !!!!!! <3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  71. Racja nic ciekawego...za to było zajebiście ciekawe.<3

    OdpowiedzUsuń
  72. to jest zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  73. bez tego nie da się żyć piszesz rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  74. kurna! pisz książki

    OdpowiedzUsuń
  75. z chęcią będę czytała dalej

    OdpowiedzUsuń
  76. nic ciekawego? ty se kurwa żartujesz? to jest boskie *-*

    OdpowiedzUsuń
  77. błągam dodaj nowy

    OdpowiedzUsuń
  78. jdsailfjdksasagfgvfds

    OdpowiedzUsuń
  79. to jest tak bardzo zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  80. edjsialjdjeasl mój mózg myśli tylko o tym co będzie dalej

    OdpowiedzUsuń
  81. dawaj kurde następny

    OdpowiedzUsuń
  82. to jest NIESAMOWITE

    OdpowiedzUsuń
  83. aż nie chcę sobie wyobrazić, że ten blog kiedyś będzie musiał zostać skończony pisać eh;(

    OdpowiedzUsuń
  84. ZAJEBIŚCIE PISZESZ, BŁAGAM TYLKO DŁUŻSZE

    OdpowiedzUsuń
  85. SOJDIAKFEWFDSAFDSA

    OdpowiedzUsuń